طنز کوه

معضلات مذکران کوه‎نورد!

سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۵۱ ب.ظ

معضلات مذکران کوه‎نورد!

 

بالاخره بعد از مدتها فدراسیون کوهنوردی موفق شد تعدادی از کوهنوردان و سنگنوردان زبده مونث! را به زور از بالای کوهها و دیوارهها پایین آورده تا با آن‎ها یک جلسه برگزار کند و مشکلات و معضلات‎شان را برای همیشه بر طرف کند. این کوه‎نوردان که از بی معضلی رنج می‌‎بردند گفتند: بابا بگذارید به کوه‎نوردیمان برسیم!

در همین راستا و برای دور نماندن از قافله تغییر و تحولات شگرف! گروه کوهنوردی و سنگنوردی زاقارتها برای حل معضلات ورزش مذکران! جلسهای اضطراری با حضور اعضای فعال و کوه‎نوردان به نام  زیر برگزار  و به تبادل افکار و نوشیدن چای پرداختند.

لازم به ذکر است این جلسه به هیچ عنوان برای  پر کردن بیلان کاری گروه نبوده و کلا نیتمان خیر است به همین شب عزیز قسم!

کوه‎نوردان و سنگ‎نوردان حاضر در جلسه:

ممد آقا بقال: رزومه؛ نگاه کردن هر روز صبح به قله توچال بعد از اینکه کرکره را بالا میدهد و کشیدن چند نفس عمیق و گفتن این جمله هر روزه که: به به چه هوای خوبی جوون می ده برای کوه نوردی! البته ایشان یک صعود شبانه با گفتن همین جمله  از بالای پشت بام و و قتی ماه کامل بوده در رزومه خود دارند.

اصغرآقا لوله کش: رزومه؛ لوله کشی قهوهخانههای پس قلعه و چند خانه با صعود به وسیله تلی سی یژ. لازم بذکر است از وقتی تله سی یژ را بستهاند کاسبی این بنده خدا هم کساد شده.

داوود تپه: صعود انفرادی و فری سلو چندین باره تپههای داوودیه و پارک جنگلی لویزان، شب مانی پارک چیتگر و صعود زمستانه انفرادی به زیر کرسی

جعفر گازی: جمع آوری هر روزه  کپسول گازهای قهوهخانههای سر راه  درکه به روش کپسوله!

حسین پنجرهساز: صعود فری سلو دیوار خانه‎ها و اندازه گیری و ساخت پنجره‎ها.

این اعضا با گردهم آیی خود ضمن تجدید میثاق با آرمان‎های کوه‎نوردی و سنگنوردی  و تلاش در هر چه بیشتر اجرایی کردن اهداف وزارت ورزش همفکری کرده و بعد از نوشیدن چای و پوست کندن چند میوه جلسه را به اتمام رساندند  که نتایج عینی و عملی آن را بزودی مشاهده خواهید کرد! الاحساس و المشاهده.

لازم به ذکر است: در همین راستا و با حضور این اعضا برجسته گروه کوه‎نوردی زاقارت‎ها  دیگر ضرروتی به دعوت از عظیم قیچیساز، پروانه کاظمی و نسیم عشقی این کوه‎نوردان و سنگ‎نوردان علاف و پر مدعا و  ناشی و آماتور! ندیده و ختم جلسه را اعلام نمودند.

 


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۵۱ ب.ظ
  • فرشید داوودی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی