طنز کوه

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

معضلات مذکران کوه‎نورد!

 

بالاخره بعد از مدتها فدراسیون کوهنوردی موفق شد تعدادی از کوهنوردان و سنگنوردان زبده مونث! را به زور از بالای کوهها و دیوارهها پایین آورده تا با آن‎ها یک جلسه برگزار کند و مشکلات و معضلات‎شان را برای همیشه بر طرف کند. این کوه‎نوردان که از بی معضلی رنج می‌‎بردند گفتند: بابا بگذارید به کوه‎نوردیمان برسیم!

در همین راستا و برای دور نماندن از قافله تغییر و تحولات شگرف! گروه کوهنوردی و سنگنوردی زاقارتها برای حل معضلات ورزش مذکران! جلسهای اضطراری با حضور اعضای فعال و کوه‎نوردان به نام  زیر برگزار  و به تبادل افکار و نوشیدن چای پرداختند.

لازم به ذکر است این جلسه به هیچ عنوان برای  پر کردن بیلان کاری گروه نبوده و کلا نیتمان خیر است به همین شب عزیز قسم!

کوه‎نوردان و سنگ‎نوردان حاضر در جلسه:

ممد آقا بقال: رزومه؛ نگاه کردن هر روز صبح به قله توچال بعد از اینکه کرکره را بالا میدهد و کشیدن چند نفس عمیق و گفتن این جمله هر روزه که: به به چه هوای خوبی جوون می ده برای کوه نوردی! البته ایشان یک صعود شبانه با گفتن همین جمله  از بالای پشت بام و و قتی ماه کامل بوده در رزومه خود دارند.

اصغرآقا لوله کش: رزومه؛ لوله کشی قهوهخانههای پس قلعه و چند خانه با صعود به وسیله تلی سی یژ. لازم بذکر است از وقتی تله سی یژ را بستهاند کاسبی این بنده خدا هم کساد شده.

داوود تپه: صعود انفرادی و فری سلو چندین باره تپههای داوودیه و پارک جنگلی لویزان، شب مانی پارک چیتگر و صعود زمستانه انفرادی به زیر کرسی

جعفر گازی: جمع آوری هر روزه  کپسول گازهای قهوهخانههای سر راه  درکه به روش کپسوله!

حسین پنجرهساز: صعود فری سلو دیوار خانه‎ها و اندازه گیری و ساخت پنجره‎ها.

این اعضا با گردهم آیی خود ضمن تجدید میثاق با آرمان‎های کوه‎نوردی و سنگنوردی  و تلاش در هر چه بیشتر اجرایی کردن اهداف وزارت ورزش همفکری کرده و بعد از نوشیدن چای و پوست کندن چند میوه جلسه را به اتمام رساندند  که نتایج عینی و عملی آن را بزودی مشاهده خواهید کرد! الاحساس و المشاهده.

لازم به ذکر است: در همین راستا و با حضور این اعضا برجسته گروه کوه‎نوردی زاقارت‎ها  دیگر ضرروتی به دعوت از عظیم قیچیساز، پروانه کاظمی و نسیم عشقی این کوه‎نوردان و سنگ‎نوردان علاف و پر مدعا و  ناشی و آماتور! ندیده و ختم جلسه را اعلام نمودند.