طنز کوه

سلفی با گرگ‎ها!

يكشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۳۷ ق.ظ

من و گرگ‎های دارآباد همین الان یهویی!


در راستای اینکه چی می‎‎خواستیم چی شد! ما می خواستیم شوآف داشته باشیم و به به و چهچه ملت رو!! اما این  کوه نشناس‎های بی همه چیز؛ کلی نقد کردند و به سیخ  سرخ کشیدند و ضایعمون کردند. بعد  نمایش!  صعود به ارتفاعات هشت هزار متری! دارآباد و جدال با گرگ‎های منطقه که در نهایت با روبوسی و لبخند زدن گرگ‎ها به کوه نورد حادثه دیده که تازه  امکان دفاع هم از خودش نداشته؛ خبرنگار ما ازعظیم قیچی‎ساز پرسید نظر شما به عنوان فاتح چهارده قله بالای هشت هزار متر در مورد این برنامه چیست؟ گفت ناراحتم که پروژه‎ام تکمیل نشد و من باید دارآباد رو صعود می‎کردم و بغض کرد و در بغل خبرنگار ما افتاد.

در همین راستاتر انجمن گرگ‎های مقیم مرکز در اطلاعیه‎ای و در  پاسخ به اینکه چرا آن شخص را ندریده‎اید؟ گفتند لعنتی آن روز به طور اتفاقی روزه  بودیم! کاش روز قبلش اومده بود. در همین خصوص سرخپوستان مقیم ایالات متحده به سازمان ثبت احوال خودشان اسامی جدید سرخ پوستی زیر را پیشنهاد دادند.

-رقصنده با گرگ‎ها( عع این قبلا بوده)

-لبخندیده با گرگ‎ها

-پریود شده در کوه

-صعود کننده با گرگ‎ها

-نگاه کرده عاشقانه به آسمان

-پرواز بر فراز کی 2

-بیواک کرده بالاتر از ابرها

-خندیده با هلی کوپتر

-کیف کرده با هلی کوپتر

-بیواک کرده در شب اول حتی با داشتن چادر!

-چیزی گفته که نگنجیده

وووو

نتیجه گیری:

1- حواسمون باشه در دنیای اینستاگرام فقط شاخ‎های نمایشی اینستاگرام نیستند! یک سری اهل فن وکوه‎نوردان تیز بین هم هستند که آدم رو در خصوص گزارش‎هاشون به چالش می‎کشند.

2-با نگاهی به آینده درست داستان بنویسیم!

 


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۳۷ ق.ظ
  • فرشید داوودی

نظرات  (۳)

  • حامد ^ من، کوه، تنهایی
  • بند آخر:  با نگاهی عاشقانه به آینده درست داستان بنویسیم بهتره 😂😂😂
    درود ای شیخ کوهنورد

    من همیشه می امدم اون صفحه قبلی شما   که پست جدید نمی ذاشتید و من فکر میکردم که حتما در یکی از زندانهای مخوف در کوه قاف  یا جایی مثل اون زندانی شدید و هیچ سیمرغی هم نیست که به فریادتون برسه

    که این ادرس رو پیدا کردم  و خوشحالم که حالتون خوبه   من که دارم درس و مشق می نویسم  تا ببینم چه خواهد شد
    سلام دریای عزیز امیدوارم خوب باشی و سلامت دوست قدیمی من!
     اینستاگرامی چیزی نداری که بشه باهات راحت تر ارتباط گفتگویی بر قرار کرد؟
    اگر داری خوشحال می شم آی دی رو خصوصی بفرستی و یا به اینستای من به نام
    farshid_davudi
    مزاجعه کنی با تشکر
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی