طنز کوه

اعتراض

دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۳۷ ق.ظ


بسمه تعالی



جناب آقای رییس مسابقات و هیات داوری محترم

به استحضار رسانده می‎شود ضمن اینکه مرگ بر امریکا و مرگ بر ضد انقلاب و استکبار جهانی، اینجانب یک عدد سنگ‎نورد که التزام کامل به قانون اساسی کشورم دارم  و به خدا تا حالا کلانتری هم نرفتم وبا سرویس‎های جاسوسی خارجی هم در ارتباط نیستم و حتی تا مدت‎ها موساد را موسی می خواندم چون فکر می‎کردم به اسم پیامبر یهود نام‎گذاری کردند و قصد ضربه زدن به انقلاب هم ندارم و حاشیه پرداز هم نیستم،  تقاضای صنفی‎ای هم ندارم، به قصد تحریک نیامدم الانم تو قرنطینیه نیستم منو بگردید بر پدرش لعنت اگر دوربینی هم داشته باشم  کلا غلط زیادی بکنم و هر نوع تهدید مسئولان مسابقات رو هم به جوون می‎خرم، فقط یک خواهش داشتم بازم می گم ضد انقلاب نیستم سو سابقه هم ندارم یک کارمند و سنگ‎نورد زپرتی معمولی هستم فقط درخواست داشتم این فیلم صعود من بازبینی بشه به نظرم تایمش درست اعلام نشده ببخشید ها ممنون

  مرگ بر امریکا

پ.ن: شقیقه‎هایت را برای گریه کردن دوست دارم!


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۳۷ ق.ظ
  • فرشید داوودی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی