طنز کوه

مسیر "رئیس هیات به درد نخور"!

پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۱ ق.ظ


مسیر "رئیس هیات به درد نخور"!

مرتضی زارع در شبکههای اجتماعی نوشت :" ... مسیرمذکور را بخاطر این رولکوبی کردیم که جامعه حاضرکوهنوردی کرمانشاه همیشه در یادش  بماند دراین ده سال اخیرچقدرنسبت به سرنوشت خودش بی تفاوت بوده است..."

 تقریرات فوق، تقطیع شد از میان سیاه مشقهای "آسِد مرتضی زارع" گشاینده طُرُق در جبال از طریقهای متعدد (فوق،تحت،اوسط و قفا) جهت مسموع رعیت از بهر اطلاع.

منقول است  آسِد مرتضی زارع از حَجَرالنَّوردان به نام و صاحب وبلاغ فخیمه دیار بیستون شبی در منزل به زوایه نشسته بودند و  لبه نان میشکستند و چای بر لب میزدند؛ پس لپ تاپ گشایش و اینستا راست نمودند و  در صفحات دستهجات مجازی خود در اعتراض به کم کاری رییس هیات جبالنوردی کرمانشاه و دستهجات همراه ایشان  تقریر نمودند که:  طریق حجر نوردی‎ای  مفتاح نمودیم از میان جمیع طُرُقهایی که تاکنون مفتاح نمودیم مسما به  "رییس هیات به درد نخور" از آن سو که درس عبرتی باشد برای آیندگان در سرحدات؛ الی یوم القیامه.

که از عجایب تسمیه بوده؛ علی ایحال نغارنده که بنده حقیر سراپا تقصیر باشم در راستای همان درس عبرت از برای نوادگان رعیت، تا یادشان نرود که  چهها کردند؛ افتتاح و نامگذاری طرقهای زیر را در دستور کار قرار دادم تا جمیع رعیت حَجَر النَّورد حساب دست‎شان بیایید انشاءالله.

-        مسیر "حالتو می گیرم رییس هیات فلان فلان شده" با درجه سختی 5.9

-        مسیر "ممد پوزتو می زنم تو مسیر 5.15" با همین درجه سختی

-  مسیر "ممد به جون مادرم تا آخر هفته پول مارو ندی خشتک رو می کشم سرت" با درجه سختی 5.12

-  مسیر "رییس فدراسیون یک چایی نداد به ما، تازه کلی هم هزینه های مربیگری رو افزایش داد بی هوا" با درجه سختی یک میلیون تومان!

-        مسیر" بابا برای یک مربیگری و این همه پیش نیاز؟!!" با درجه سختی 5.14

-        مسیر "ببین جواتی من خار مادر تو...لا اله الا الله" با درجه سختی 5.12

-        مسیر " گشایش شد از پشت با درجه سختی خیلی بالا"

-        مسیر "عمه تو..." با درجه سختی پایین

با عنایت به اینکه  نگارنده داشت کار را به گشایش مسیرهای بی ناموسی میکشاند الباقی گشایش‎ها را فعلا متوقف و  نوشته را درز می‎گیریم.


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۱ ق.ظ
  • فرشید داوودی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی