طنز کوه

امشب شب مهتابه!

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۲۶ ب.ظ


خیلی هم خوب است که باشگاهها با اهداف توسعه کوه‎پیمایی با همکاری معنوی فدراسیون کوهنوردی ابراز خلاقیت میکنند و رشتهها و ورزشهای خاص راه اندازی میکنند مثل همین برنامه مهتابنوردی که به پشتیبانی معنوی فدراسیون مقرر است برگزار شود.

 در همین راستا ما سه تا پیشنهاد برای هر چه بهتر برگزار شدنش در سالهای آتی داریم. اول  یکی راه اندازی کارگروه مهتابنوردی با شعار امشب شبه مهتابه حبیبم رو می خوام، حبییم اگر خوابه طبییم!  (همون دکتر مساعدیان خودمان باشد بهتر است)  می خوام

دوم اضافه کردن یک پیش نیاز و طرح درس دوره مربیگری به طرح  درسها و کلاسهای خیلی ضروری فدراسیون  که هم موجب اشتغال‎زایی میشود و هم تشکیلات فدراسیون را غنی و موجب رقابت  کارگروه‎ها هم می‎شود.

سوم اینکه اسم فدراسیون را هم عوض کنیم و بگذاریم فدراسیون کوهنوردی، صعودهای ورزشی و آفتاب مهتاب نوردی!

 

در همین راستا چند برنامه هم ما پیشنهاد میدهیم و خواهشمندیم فدراسیون هم  وبلاگ و سایت کوهنامه ما را معرفی کند نه به خاطر تبلیغات احتمالی سایتمان ها! بلکه با هدف توسعه ورزش‎های مفرح در کنار کوه‎نوردی مانند:

1-  برنامه بیخ دیواری نوردی برای کسانی که حال ندارند تا بالا برند یه گُله جا  کنار سنگی لم بدن و بیخ دیواری برند.

2- هد لامپ نوردی برای شب هایی که مهتاب نیست

3- سرکار نوردی به این شکل که قرار کوه می گذاری بعد خودت نمیری همه رو میذاری سرکار

4- خدا از برادری کمت نکنه نوردی! با هدف کمک و همیاری آقایان به خانمها در کوه

5- به چشم خواهری نگاه کن نوردی!  با هدف توسعه فرهنگ عفاف برادران در کوهنوردی

بخش دوم: امسال هجوم کوهنوردان به اورست زیاد بود چه از کشور خودمان چه خاج پرستان که مال خودمان همگی به سلامتی برگشتند و صعود خوبی هم داشتند و کار عظیم هم عظیم بود (کوه نامه! تبریک گفتیم بهش دیگه اینجا بگیم خودش رو لوس می کنه که حالا چه کرده انگار) خودِ بنده تا حالا چهارده تپه بالا چهارده متر رو صعود کردم اینقدرم شلوغش نکردم.

اما  این  یعنی؟ قد اورست کوتاه شده یا کوه نوردان توانمندتر شده اند و وضع مالی‎شان خوب شده که گُراگُر می‎روند یا اینکه تو این مسیر اعزام اسنپ و تپسی راه انداختند که رفتن به اورست را خیلی ارزان کرده است؟!

ما که بخیل نیستیم ولی از خدا میخواهیم هزینه اعزام به دیواره شکل شاه جاده هراز این جمعه ما را برساند الهی آمین!

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۲۶ ب.ظ
  • فرشید داوودی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی